مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-19سياسي

خبر خوب|«همه زندگیم ایرانه» /این عمل200 میلیون تومانی برای شما رایگان است


از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهان! هر وقت قرعه به نامم می افتد که خبر خوب بنویسم، از صفرتا صد کار دل توی دلم نیست که اتفاقات، رویدادها و خوش قلبی ها را به گوشتان برسانم و وقتی فکر می کنم در برابر این حجم از اخبار بد جریان رسانه ای غرب، - گروه خبر خوب- از خدا پنهان نیست، از شما چه پنهان! هر وقت قرعه به نامم می افتد که مفتخر شوم و برای خودم و شما خبر خوب بنویسم، از صفرتا صد کار دل توی دلم نیست که اتفاقات، رویدادها، ماجراها و خوش قلبی ها را به گوشتان برسانم و وقتی فکر می کنم در برابر این حجم از اخبار بدی که جریان رسانه ای غرب منفعتش در بزرگنمایی و تأکید مدام بر آن است، چقدر بازگویی اخبار خوب می تواند تأثیرگذار باشد، نور امید در دلم روشن و روشن تر می شود و چه خوشبختیم که چون شمایی ما را می بینید و می شنوید و می خوانید.

حال این شما و این بسته خبرهای خوب امروز:   گوش هایی که شنوا می شوند، آن هم رایگان! حرف از شنیدن شد، در این دنیا بعضی ها شنوایی شان سالم است اما گوش شنوا ندارند.

در مقابل، بچه هایی به دنیا می آیند که مادرزادی ناشنوا یا کم شنوای عمیق اند، ناهنجاری که می تواند مراحل رشد آن ها را به شدت تحت تأثیر قرار دهد.

این موضوع به خودی خود غم انگیز است، اما خبر خوب اینکه از بدو تولد تا چهارسالگی با کاشت حلزون گوش می توان نعمت شنیدن را به ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب|«همه زندگیم ایرانه» /این عمل200 میلیون تومانی برای شما رایگان است

خبر خوب|«همه زندگیم ایرانه» /این عمل200 میلیون تومانی برای شما رایگان است